Què és
Certificar entre d'altres l'any de construcció, la titularitat i el valor del sol.
Qui ho pot tramitar
La persona titular o representant.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
Amb certificat digital via Seu Electrònica mitjançant instància genèrica telemàtica de l'Oficina de Atenció al Ciudadà (OAC).
Més informació sobre la tramitació telemàtica
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
* Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
(*) També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Documentació necessària
1.- Imprimiu la instancia i ompliu-la.
2.- Fotocòpia del DNI de la persona interessada.
3.- Si qui fa el tramit no és la persona interessada, a més a més haurà de portar:
3.a - Autorització per escrit i signada per la persona interessada i representant.
3.b - Fotocopia del DNI de qui fa el tràmit.
4.- Autoliquidar la taxa.
Consultar Ordenança fiscal nº 6
5.- Plànol d'emplaçament ubicant la finca.
6.- Lliureu la instancia amb tota la documentació al Registre General de l'Ajuntament o envieu- la per correo a, Plaça de l'Esglèsia s/n 08940 Cornellà de Llobregat.
On adreçar-se?
DEPARTAMENT DE GESTIO TRIBUTARIA
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Horari d'atenció al ciutadà:
de dilluns a divendres de 09:00h a 13:00h.