Què és
Sol·licitar un certificat d'informació tributaria de la persona sol·licitant amb indicació expressa de la finalitat pel que el sol·licita.
Qui ho pot tramitar
L'interessat o el seu representant.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
Amb certificat digital via Seu Electrònica mitjançant instància genèrica telemàtica de l'Oficina de Atenció al Ciudadà (OAC).
Més informació sobre la tramitació telemàtica
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
* Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
(*) També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Documentació necessària
1.- Persones físiques:
1.a- DNI del sol·licitant.
1.b- Si qui fa el tràmit no es l' interessat tindrà que aportar:
1.b.1- Escriptura poders o autorització per escrit signada per l' interessat i l'autoritzat.
1.b.2-DNI del apoderat o autoritzat.
2.- Persones jurídiques:
2.a-Escriptura de constitució.
2.b- CIF de la persona jurídica.
2.c- Escriptura de poders i DNI del apoderat.
2.d- Si qui fa el tràmit no te poders, a més a més de la documentació anterior,
2.d.1.- Autorització per escrit signada per qui tingui poders i l' autoritzat.
Descàrrega d'impresos
Instància Genèrica
On adreçar-se?
DEPARTAMENT DE GESTIO TRIBUTARIA
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Horari d'atenció al ciutadà:
de dilluns a divendres de 09:00h a 13:00h.