Què és
Certificar que un tribut està pagat.
Qui ho pot tramitar
El titular o el seu representant.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
- (*) Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
- 1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
* També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEFÒNICA
- 1.- Trucar al telèfon de l'Ajuntament 93.377.02.12 (departament de Comptabilitat) i facilitar les dades que li demanarà el gestor.
- 2.- En uns dies us enviarem el certificat al domicili fiscal del titular del rebut.
Temps de tramitació
Termini de resolució: a l'acte quan es refereixi als dos últims exercicis. En altres casos, set dies.
Documentació necessària
1.- Fotocòpia del D.N.I. del titular si és persona física o fotocòpia de l'escriptura de poders si és persona jurídica.
2.- Si la persona que sol·licita el certificat és copropietària però no consta al rebut, ha d'aportar autorització (segons model) i fotocòpia del D.N.I. de la persona que hi consti o bé còpia de l'escriptura on hi figuri el sol·licitant com a copropietari.
3.- Si el titular és difunt, s'ha d'aportar certificat de defunció i documentació acreditativa que el sol·licitant pot accedir a aquesta informació (ex. acceptació d'herència).
4.- En el cas que s'hagi de certificar més enllà de l'any 2002, imprimiu la instància (segons model) i ompliu-la.
Observacions
Si no és necessari aportar instància (informació a partir de l'any 2002, aquest inclòs), adreceu-vos directament al Punt d'Autoservei de l'Ajuntament de Cornellà situat a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, i només en aquells casos en què no es pugui obtenir la informació a través de l'esmentat punt d'autoservei, des de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà us adreçaran al departament de Comptabilitat de l'Ajuntament (Plaça de l'Església, 1) i el certificat es facilitarà al moment.
Si és necessari aportar la instància (informació anterior a l'any 2002), aquesta s'ha de lliurar amb tota la documentació al Registre General de l'Ajuntament o bé enviar per correu a Plaça de l'Església, 1 - 08940 Cornellà de Llobregat i en uns dies es farà arribar el certificat.
Descàrrega d'impresos
Instància Genèrica
Model autorització de representació
On adreçar-se?
DEPARTAMENT DE COMPTABILITAT
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Informació i tramitació
Horari d'atenció al ciutadà:
Matí: de 08:30h a 14:30h (cal sol·licitar cita prèvia)
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia)
Telèfon: 93 377 02 12
Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre):
Matí: de 08:30h a 13:30h (cal sol·licitar cita prèvia
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia
PUNT D'AUTOSERVEI - AJUNTAMENT DE CORNELLÀ
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
PUNT D'AUTOSERVEI - CENTRE CÍVIC SANT ILDEFONS
C/Gerdera, s/n, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Tel. 93 375 38 53