Què és
El Centre de Normalització Lingüística, amb l'objectiu de facilitar l'ús del català a les empreses, les organitzacions i l'Ajuntament, disposa d'una metodologia de planificació lingüística que facilita una gestió eficaç.
Els plans consten de diferents fases: anàlisi de la situació, diagnòstic de necessitats, definició d'objectius, pla d'actuacions a mida i avaluacions periòdiques. Per executar el pla de normalització lingüística, el Centre ofereix un conjunt de serveis i recursos per aplicar a la comunicació (productes informàtics en català, diccionaris generals i específics, atenció de consultes lingüístiques i revisió de textos breus, revisió de models de documents, adreces web d'interès) i als recursos humans (formació a mida, orientacions i models de proves de llengua catalana per a la selecció de personal).
Qui ho pot tramitar
Empreses, establiments comercials i de restauració, organitzacions i associacions.
Com es pot tramitar
1.- PRESENCIALMENT:
C. dels Almogàvers, s/n (Edifici Roger de Llúria, 1r)
L'horari general d'atenció al públic és:
- Matí, de dilluns a divendres de 10 a 13 h.
- Tarda, dilluns i dimecres de 16 a 18 h.
2.- ONLINE:
Per correu electrònic: cornella@cpnl.cat
Quan es pot tramitar
Durant tot l'any.
On adreçar-se?
CENTRE DE NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA
Edifici Roger de Llúria, 1r. C/ dels Almogàvers, s/n, 08940-Cornellà de Llobregat