Què és
Les entitats, un cop inscrites al Registre Municipal d´Entitats, estan obligades durant el primer trimestre de cada any a notificar les modificacions produïdes en les seves dades registrals i, en particular, el pressupost i el programa d´activitats de l´exercici de què es tracti.
Qui ho pot tramitar
El/la president/a, el/la representant legal o persona degudament autoritzada.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
Amb certificat digital via Seu Electrònica mitjançant instància específica del departament d'Acció Comunitària (Registre d'Entitats): Actualizació Dades Registre Municipal.
* Nota: Cal adjuntar el "Formulari Actualització Dades Registre Entitats" que trobareu a l'apartat de descàrrega d'impressos.
Més informació sobre la tramitació telemàtica
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
* Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al registre d'aquest Ajuntament.
1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
(*) També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Preu
Aquest tràmit no comporta cap obligació econòmica.
Normativa
Reglament Orgànic Municipal art 194.
Documentació necessària
- Imprimiu el "Formulari d'Actualització Dades Registre Municipal Entitats" que trobareu a l'apartat de descàrrrega d'impressos fent constar totes les dades que es demanen i adjuntar-lo a la sol·licitud online
- En cas de persona autoritzada, escrit del/ la president/ta o representant legal de l´entitat, per realitzar el tràmit i DNI/ NIE de la persona autoritzada.
Descàrrega d'impresos
Formulari Actualització Dades Registre Municipal Entitats
On adreçar-se?
DEPARTAMENT D'ACCIÓ COMUNITÀRIA / CIUTADANA
C/ Mossèn Jacint Verdaguer, 16-18. (Baixos interior), 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Tel: 93 377 02 12 (Ext. 1450)
- De 8,15 hores a 14,45 hores
- De 8,15 hores a 13,45 hores ( del 15 de juny al 15 de setembre )
OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Informació i tramitació
Horari d'atenció al ciutadà:
Matí: de 08:30h a 14:30h (cal sol·licitar cita prèvia)
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia)
Telèfon: 93 377 02 12
Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre):
Matí: de 08:30h a 13:30h (cal sol·licitar cita prèvia
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia