Què és
Sol.licitud per la cessió de l'adjudicació de la parada.
Qui ho pot tramitar
De forma conjunta, l'adjudicatari i el sol·licitant, sempre que es compleixin les condicions fixades a l'article 15 i 17 del Reglament dels Mercats Municipals d'Abastament:
1.- Que el cedent hagi tingut més d'una any el lloc de venda o magatzem objecte de
1.- El o la cedent hagi tingut més d'un any el lloc de venda o magatzem objecte de la concessió. No serà d'aplicació aquest termini quan s'hagi adquirit la titularitat per transmissió mortis causa
2.- La persona cessionària reuneixi les condicions fixades en aquest Reglament per a ésser titular i reuneixi les garanties exigides al o a la cedent
3.- El o la cedent estigui al corrent de les obligacions tributàries derivades de la unitat de venda que pretén cedir
A mes, s'ha de teneri en compte que en un mateix mercat cap persona física o jurídica, no podrà superar en la titularitat de la concessió els percentatges del total de llocs de venda existents que tot seguit s'indiquen:
5% pel Mercat Municipal de Sant Ildefons
8% pel Mercat Municipal de Marsans i del Centre
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
- (*) Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
- 1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
* També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Preu
Consultar taxes a l'ordenança fiscal municipal
Normativa
Reglament dels mercats municipals d’abastament.
Documentació necessària
1.- Imprimiu la instància i ompliu-la a nom del nou titular fent constar el conforme del cedent, expressant el compliment de les condicions fixades a l'article 13 i 15 del Reglament dels Mercats Municipals d'Abastament. La instancia haurà d'estar signada pel cedent i cessionari.
2.- Fotocòpia del DNI d'ambdues parts, o si és el cas, permís de residència permanent o permís de treball per conta pròpia.
3.- Fotocòpia del CIF de l'empresa interessada.
4.- Fotocòpia de l'escriptura de constitució de la societat, amb la corresponent inscripció.
5.- Fotocòpia de l'escriptura de poders, amb la corresponent inscripció.
6.- Resguard acreditatiu del pagament de la taxa municipal
7.- Fotocòpia de l'alta de l'Impost d'Activitats Econòmiques del peticionari.
8.- Certificat d'estar al corrent de pagament amb l'Ajuntament
Descàrrega d'impresos
Instància Genèrica
On adreçar-se?
DEPARTAMENT ACTIVITATS I ORDENANCES CÍVIQUES
c/ Energia, 97 - 101, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació