Qui ho pot tramitar
Podran ser entitats beneficiàries les empreses que preferentment estiguin domiciliades o tinguin centre de treball, a Cornellà de Llobregat.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
Període de presentació pendent de determinar.
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
Període de presentació pendent de determinar.
Temps de tramitació
El termini de presentació de sol·licituds s'establirà a l'acord d'aprovació de la convocatòria pública per a cadascun dels exercicis que abasten les presents Bases Reguladores 2024, 2025, 2026 i 2027 i es determinaran, per a cada convocatòria, de la següent manera:
- Contractes amb data d'inici anterior a la publicació de la convocatòria al DOGC, la sol·licitud es realitzarà com a màxim en els 20 dies posteriors a comptar des del següent a la publicació de l'extracte de la convocatòria al DOGC.
- Contractes iniciats a partir de la data de la publicació de la convocatòria al DOGC, la sol·licitud es realitzarà en els 30 dies naturals posteriors a la data de contractació objecte de la subvenció. Les sol·licituds amb data d'inici de contracte al mes de setembre, la sol·licitud s'haurà de presentar com a màxim el 30 de setembre de l'exercici de la convocatòria aprovada.
Normativa
En tot el que no preveuen expressament aquestes Bases són d'aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la indicada Llei, les Bases d'execució del Pressupost General de l'exercici 2021, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i demés legislació concordant.
D'acord amb l'article 7 de la Llei 7/2012, de 29 d'octubre, de modificació de la normativa tributària i pressupostària i d'adequació de la normativa financera per a la intensificació de les actuacions en la prevenció i lluita contra el frau, no es podran realitzar pagaments en efectiu d'import igual o superior a 1.000 euros o el seu contravalor en moneda estrangera, o aquell import que determini la Llei en cada moment, quan alguna de les parts actuï en qualitat d'empresari o professional.
Documentació necessària
1. Sol·licitud. (Annex S-1)
2. DNI/NIE, del sol·licitant i/odel representant legal..
3. Codi d'Identificació Fiscal (CIF).
4. En cas que l'empresa sigui persona jurídica, còpia de l'escriptura de constitució. Còpia del document d'inscripció al Registre públic corresponent i estatuts en cas d'Entitats
5. Alta Censal
6. Còpia dels poders notarials per actuar en representació de l'empresa, si s'escau..
7. Llicència o comunicació de l'activitat econòmica emès per l'ens local del municipi on estigui radicada l'empresa (a excepció d'empreses de Cornellà que es farà la comprovació de forma interna).
8. Certificat de vida laboral de l'empresa (model A002) i Resolució sobre el reconeixement de baixa del Ministerio de Inclusión Social i Migraciones acreditant que les persones donades de baixa a l'empresa en els darrers 3 mesos no ho han estat per acomiadament, si s'escau.
9. Fitxa tècnica de relació de persona o persones a contractar. (Annex núm. S-2)
11. Contracte/s de treball a subvencionar fent constar en el redactat del contracte laboral o a l'annex la frase "cofinançat amb el suport de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat".
12. Document d'identitat (NIF/NIE) de la persona a contractar.
13. Relació de vida laboral de la persona contractada.
14. Certificat conforme no té deutes amb l'Ajuntament del municipi on estigui radicat (a excepció d'empreses de Cornellà que es farà la comprovació de forma interna).
15. Certificat que acrediti que l'empresa es troba al corrent de les obligacions amb la Tresoreria General de la Seguretat Social, amb l'Estat i amb la Generalitat de Catalunya.
16. Sol·licitud de transferència bancària. Aquesta no serà necessària quan l'entitat ja tingui domiciliat l'ingrés d'altres subvencions (Annex núm. S-3).
Descàrrega d'impresos
BASES 2024-2027 OCUPA M
Sol·licitud. S-1 Sol·licitud
Sol·licitud. S-2 Relació persona/es a contractar
Sol·licitud. S-3 Transferència bancària
On adreçar-se?
DEPARTAMENT DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA GENERAL (GAG)
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Telèfon: 93 377 02 12