Què és
Comunicar el cessament de l'activitat.
Qui ho pot tramitar
La persona titular de l'activitat o el seu representant legal degudament acreditat.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
Amb certificat digital via Seu Electrònica mitjançant instància genèrica telemàtica de l'Oficina de Atenció al Ciudadà (OAC).
Més informació sobre la tramitació telemàtica
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
* Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
(*) També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Documentació necessària
1.- Complimentar la instancia.
2.- Fotocòpia del DNI o NIE de la persona titular o representant.
3.- Fotocòpia del CIF de l'empresa.
4.- Fotocòpia del DNI i escriptura de poders en cas que l'empresa hagi canviat de representant des de la presentació de l'expedient de sol·licitud de l'activitat.
5.- Feu-hi constar la causa de la baixa.
Observacions
La presentació d'aquest tràmit no comportarà efectes tributaris, tenint que realitzar els seus propis tràmits.
Descàrrega d'impresos
Instància Genèrica
On adreçar-se?
DEPARTAMENT ACTIVITATS I ORDENANCES CÍVIQUES
c/ Energia, 97 - 101, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació