CENTRE CULTURAL JOAN N. GARCÍA-NIETO
C/ de Mossèn Andreu, 13-19. 4. (Centre Cívic de la Gavarra)
Telf: 93 376 20 11
Fax: 93 376 20 50
E-mail: ccgavarra@aj-cornella.cat
Web: Anar a la web
Observacions:
Extensió telefònica: 1060
Altres mails de contacte: ccjngarcia-nieto@aj-cornella.ca
Centres cívics i culturals
Activitats programades en aquest espai per als propers 15 dies
Activitats programades: 3
Club de Feina Jove
Des de l’Assessoria laboral per al col·lectiu d’usuàries i usuaris joves (16 a 29a.) s’inicia el servei de “Club de Feina Jove”
El “Club de Feina Jove” és un espai de suport a la recerca de feina per a aquells joves en recerca activa de feina i/o que vulguin millorar la seva ocupabilitat, que permet fer una recerca a traves d’una metodologia d’intervenció personalitzada i dinàmica amb els recursos adients a l’abast de les persones usuàries.
El dispositiu forma part de les mesures municipals de suport i acompanyament a l’ocupació i de l’àrea de joventut; i ofereix, entre d’altres, les següents accions:
• Assessorament personalitzat i acompanyament en el procés de recerca
• Càpsules formatives per garantir una cerca de feina efectiva
• Informació i assessorament en l’àmbit del mercat de treball.
• Servei d’Internet i de telèfon (gratuït).
• Oferta formativa.
• Ofertes de treball
Adreçat a joves de 16 a 29a. amb residència a Cornellà de Llobregat.
El “Club de Feina Jove” estarà ubicat a les instalacions de l’Oficina Jove.
L’horari del Club serà cada dimarts de 10:00 a 12:00h.
Per a més informació, podeu dirigir-vos a l’Oficina Jove de Cornellà. C/Mossén Andreu, 17. 08940 Cornellà de Llobregat o contactar mitjançant:
Whatsapp: +34 636 00 47 46
Mail:
Sara Fernández
sfernandezs@aj-cornella.cat
Miriam Clot
mclotj@aj-cornella.cat
Quan: Fins el 31 de juliol 2025
OFICINA JOVE
Projecte de Medi Obert
Hola a tots i totes!
Som els Educadors de Medi Obert i les nostres funcions principals amb els i les joves del barri inclouen fer acompanyaments, identificar i prevenir situacions de risc social, fomentar la participació positiva dels i les joves en la comunitat, promoure relacions socials positives, mediar en conflictes i derivar a serveis especialitzats quan sigui necessari.
D'altra banda, també tenim activitats pròpies com per exemple circ, cuina, un pòdcast, que posarem en marxa pròximament, festivals, entre altres.
Com pretenem fomentar l'apoderament dels i les joves mitjançant la seva autoorganització ens podeu proposar qualsevol activitat que us interessi.
Si teniu qualsevol dubte o suggeriment us deixem aquí els nostres contactes:
Instagram:
@educasantildefons
WhatsApp:
605.52.05.26
Email: mediobertsantildefons@gmail.com
Quan: Fins el 31 de juliol 2025
OFICINA JOVE
EXPOSICIÓ: "Schulz"
Aquesta exposició vol commemorar el centenari del naixement de Charles Schulz, autor de la tira còmica Peanuts, on van néixer personatges tan icònics com Charlie Brown, Snoopy, Linus van Pelt o l’ocell Woodstock.
Aquesta és pràcticament l’única obra de l’autor que, durant cinquanta anys, va crear diàriament un acudit per a multitud de diaris d’arreu del món.
A càrrec: de la Plataforma Blanc i Negre i produïda per Gerència del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona
Públic: tots els públics
Participació: Accés lliure
Quan: De l' 01 d´ agost 2025 al 28 d´ agost 2025
BIBLIOTECA CENTRAL DE CORNELLÀ (BCC)
Si vols consultar tota la programació cultural i d’oci de la ciutat entra a 'Que Fer a Cornellà' y si vols consultar altres tipus d'activitats entra a l' 'Agenda de Cornellà'